Menovky

27. 6. 2014

Novesta trainers / Novesta tenisky

Hello guys!

After a while Im back. Very busy in new job. Id like to introduce you my nephew Dominic who posed for me on next few pictures. You could see that he is wearing Novesta trainers that are very popular, comfortable, handmade with natural origin. Novesta brand comes from Slovakia. You cannot find it in every shopping centre because these creative people who make its original design are very strict about it and want to keep it unique. What do you think about this brand? Do you like a design?

Ahojte všetci!

Po čase som späť. Moja nová práca ma zamestnáva viac ako som si myslela. Rada by som vám predstavila môjho synovca Dominica, ktorý mi zapózoval na niekoľkých fotkách. Môžete si všimnúť, že má obuté tenisky od Novesty. Novesta tenisky sú veľmi populárne, pohodlné, ručne vyrobené s prírodným pôvodom. Značka Novesta pochádza zo Slovenska. Nenájdete ju v každom nákupnom centre, pretože kreatívni ľudia, ktorí sa starajú o jej originálny dizajn si dajú záležať na tom, aby ostala unikátna. Čo si myslíte o tejto značke? Páči sa vám jej dizajn?



Novesta makes trainers, rubber boots and also sandals. You can find there shoes for ladies, men and children too. Get an inspiration!

Novesta vyrába tenisky, gumáky, ale i sandále. Nájdete tam obuv pre dámy, pre pánov a pre deti. Nechajte sa inšpirovať!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for all your comments, I really appreciate them! / Ďakujem Vám za všetky komentáre, veľmi si ich vážim!