Menovky

10. 2. 2014

Black swans

A month ago we celebrated a family. You probably ask, what do you mean by celebrating a family? The thing is that my family is super big and so its difficult to meet. Once my brother came up with idea to meet during a Christmas time we prepared and simply met. And what was very nice, some female members of family decided for LBD included myself, that is classy and must have piece. Thats why I called us " Black swans". I wore black lace that is always good choice. Do you like LBD? 

Asi pred mesiacom sme oslavovali "rodinu". Asi sa pýtate, čo tým myslím, že sme oslavovali rodinu? Ide o to, že je nás naozaj veľa a stretnúť sa pokope je problém. Keď sa môj brat rozhodol, že by bolo fajn stretnúť sa počas Vianoc, patrične sme sa nato pripravili a jednoducho sa zišli. A čo bolo celkom príjemné, pár dám/slečien vrátane mňa si ako svoj outfit vybralo "malé čierne", ktoré sú podľa mňa prvotriedny kúsok, ktorý by v šatníku chýbať nemal. Preto som nás nazvala "Čierne labute". Ja osobne som siahla po čiernej čipke, ktorej nikdy nie je dosť:) Máte rady "malé čierne"?

Dress and bag-Orsay, Heels-Primark, Tights-Bepon, Necklace and Earrings-a present



All the dresses-Orsay



2 komentáre:

  1. You look gorgeous doll!!!! That's a beautiful lace dress! Love your hair do so classy and elegant. Yes I do love the LBD.
    Thx for sharing your lovely family photos.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
  2. you look so cute
    of course I follow you
    I hope you will do the same
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all your comments, I really appreciate them! / Ďakujem Vám za všetky komentáre, veľmi si ich vážim!